مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 08:202020-03-04حوادث

شناسایی 25 کاربری که نشر اکاذیب و شایعه کرده اند


تاکنون 25 کاربری که اقدام به انتشار اکاذیب و شایعه در خصوص ویروس کرونا کرده اند، شناسایی و به مقامات قضایی معرفی شده اند.

- ایسنا/اصفهان رییس پلیس فتا استان اصفهان گفت: تاکنون 25 کاربری که اقدام به انتشار اکاذیب و شایعه در خصوص ویروس کرونا کرده اند، شناسایی و به مقامات قضایی معرفی شده اند.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دنبال شیوع کروناویروس، از همان روز ابتدا بر روی رصد و پایش فضای مجازی تمرکز کرده ایم و بر اخبار و اطلاعات منتشر شده، اشرافیت کامل داشته ایم که کاربران فضای مجازی به سمت اکاذیب، تشویش و انتشار شایعات نروند.

رییس پلیس فتا استان اصفهان تأکید کرد: انتشار مطالبی که منابع مشخصی ندارند و باعث تشویش اذهان عمومی، نشر اکاذیب و شایعه می شود و اثراتی مانند بی نظمی اجتماعی ایجاد کند، می تواند جرم محسوب شود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه ثبات خوبی در فضای مجازی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون 25 کاربری که اقدام به انتشار اکاذیب و شایعه در مورد ویروس کرونا کرده اند شناسایی و به مقامات قضایی معرفی شده اند.

سرهنگ مرتضوی ادامه داد: همچنین کاربرانی که به صورت موردی و ناخواسته اقدام به انتشار شایعات می کنند، شناسایی شده، ضمن تذکر، توجیه می شوند، این درحالی است که اگر این کار استمرار داشته باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 25 کاربری که نشر اکاذیب و شایعه کرده اند

شناسایی 25 کاربری که نشر اکاذیب و شایعه کرده اند